tiistai 1. marraskuuta 2011

tiarotus

Partapappa: mä en taaskan pääs sun plokis kommentoima, vaik mun kissan näyttäis olevan sul. Sanon nyy täsä kaikkien nähren: see Elsa ei ol mikkä ruma, ko juur semmone ko olen ain havitellu. Onneks meil on niin pitk välimatk etei hommast tul mittä. Enkä tiär kuka sitä hoirais reissus olles, ko koirahoitaja ei voi kissa otta hoitto.

Enkä tiär tarvitank tääl lissä naisväkke, Sohvi ol aamuyäst oksennellu koko tampuurin täytte. Kui piänen koira vattast voi tul seittemä eri pukluläjä? Mää piri hänel aika saarnan ja sanosi, et ko annan ehtost ruakka, ni en enä ikä tahro sitä nährä. Ja et jos on pakko puklat, niinko joskus on, ni mialumi sit yhten paikka, eikä koko laattia alal. Kiitos.

Mul on tänäpe pali tekemist, mut onneks on kans kotopäivä, eikä tarvit menn mihenkkä kokoustama taik muuto häärämä. Tyätöit on kans yleängete näi kuu vaihtes.

Ehtost istun telkkari viäres, tule mun lempparimiähen: komisario Palmu. Hänen kans kulu ehto mukavaste.

6 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Voihan nekku. Ja aina ku mä koitan laittaa, et EI sanavahvistusta ja kommentit sallittu.

Piu kirjoitti...

Joo, anteeksi moinen tiedotus. Mut olisin jo aiemmin muutaman kerran kommentoinut, eikä onnistunut. Ja se pikkukissa on niin sievä!

vilukissi kirjoitti...

Joku sanoi, ettei explorerilta onnistu kmmentoimaan blogspoteihin...kokeilein...mulla on vk.loppuisin käytössäni riiuupaikassani vain exlorer...kotona kaikki muut ohjelmat

vilukissi kirjoitti...

No nyt mä en tajua....en saanu kommentoitua partapapalle enkä Ailalle mutta sulle sain!!!!!!

Piu kirjoitti...

Haa, meillä onkin suora linja ja erityinen yhteys! Se onkin harmittavaa kun ei saa kommentoitua just silloin ko olis jotain mielekästä sanottavaa. Niinkuin mun kissanottoni:)

Olga kirjoitti...

Määkään en saa kommentoitua kuin silloin tällöin Partapapalle. Nyt on sellainen jakso meneillään, että kun eka kerran klikkaan, että julkaise, niin se antaa ensin esikatselun ja kun toisen kerran klikkaan niin sitten vasta tulee ilmoitus, että kommentti on tallennettu. Mä sitten inhoon näitä blogspotin blokeja, mutta teitä muutamia kuitenkin käyn säännöllisesti katsomassa. Utelias kun on ja jotenkin ottanut niinkuin "kaverikseen", niin eihän sitä ilmankaan voi olla ;DDDD