keskiviikko 17. helmikuuta 2016

vauvakuvia

Tuollaisia pötkylöitä oli tarjolla, kun eilen kävimme Sohvia siistimässä. Tuo vasemmanpuoleisin tyllerö olisi tarjolla meille.

Niin kovasti söpöjä ollaan, vaikka vallan unisia. Tässä veljet hakevat parempaa asentoa.

Vielä nämä otukset ovat hiljaisia ja rauhallisia, mutta kohta on meno toista. Vipellystä riittää kun nukkuminen on aina vain vähemmän kiinnostavaa. Tosin rauhallisuus voi osittain johtua myös siitä, että vatsat olivat ihan täynnä. Nämä eivät nimittäin vinkuneet edes syliin nostettaessa, kuten tämän ikäiset yleensä.

Kuvat on mitä sattuu, kuten ainakin kännykällä sisätiloissa ja lampunvalossa otettuna. Taustakin oli vähemmän mairitteleva, mutta otetaan parempia sitten ensi kerralla.

Sohvi nypittiin kerrassaan aluskarvoilleen asti ja se paljasti yllättävän seikan: se on lihonut. Olen mielestäni antanut sille ruokaa ihan normaalin määrän, mutta taitaa olla niin, että myös koiran aineenvaihdunta hidastuu iän myötä. Seuraava ruokapussi pitää hakea jo seniori-osastolta. Mistähän semmoista ruokaa löytyis myös mulle?




1 kommentti:

vilukissi kirjoitti...

Jestas, olen oikeanlainen pölvästi!! Missähän sivuilla olen vieraillut, kun olen ihmetellyt, ettet enää kirjoita mitään! (Pentin talon?)
Ja täällä on vaikka mitä juttuja! Ja ihanuuksiakin!
Nyt on pakko lukea kaikki tai siis ei pakko, vaan saan!

Sunko vaiko mun ikä teki mulle tepposet?